24 Ocak 2013 Perşembe

Dossa'nın Gardırobundan

Cumartesi günü canım kardeşim başladı "abla sinemaya gidelim" demeye... Ben de Dossayı nasıl bırakacağımı düşündüm hep. Nitekim gidemedik. Ben de aslında öylesine istiyordum ki dışarıya çıkmayı. Pazar günü çıktık kardeşimle iyi de geldi bana. Nereye gitsek kucağımda yavrucağım haliyle zor oluyordu biraz. Böyle düşündüğüm için kendimi suçlasam da yine de gerekiyor bazen elin kolun boş gezmek. Ama tamamen rahat olamıyorsun bu kez de aklın hep onda oluyor. Bayadır Dossama astronot mont istiyordum. Ama pek istediğim gibi bulamadım. LC Waikiki de buldum. Tosunuma olur mu olmaz mı diye düşünürken kardeşim çekti elimden "bunu ben alıyorum" dedi. Baya mücadele etsem de vazgeçiremedim. Dossamın ilk montu teyzesinden gelmiş oldu böylece.
Ellerinin ve ayakların çıkarılabilir olması ayrıca güzel oldu benim için. Şimdi yıkadık ve kuruyup teyzemize gideceğimiz günü bekliyoruz.

Hangi anne alışverişe gidip sadece kendini donatıp gelebilmiş ki... Tabi ki ben de bu annelerden biri oldum. Kendim için gittiğim mağazalardan yine Dossa'ma birşeyler alırken buldum kendimi.

Bu da Doss'mın gardırobuna eklediklerim...  Askılı zıbın çok kullanışlı oluyor mümkün oldukça almak istiyorum onlardan çünkü sürekli kirleniyor. Hele de benim gibi titzseniz en ufak bir lekede üst değiştiriyorsanız daha çok ihtiyaç oluyor. İnce pijamayı da çok beğendim aslında bunu kardeşim daha çok beğendi bize de almak kaldı...




Herkese sevgilerimle...

3 yorum:

  1. hepsini güle güle güzel günlerde giysin tosunum benim herbiri çok güzelll

    YanıtlaSil
  2. aa, Eda ile kardeş misiniz canım :) Ne güzel bi tesadüf onu da severek takip ediyorum :)
    svgiler tekrar

    YanıtlaSil