3 Mayıs 2013 Cuma

Ortaya Karışık...

Yazmak istediğim o kadar çok şey var ki neresinden hangisinden başlayacağımı bilemiyorum.  Hep diyorum ya yaz gelince işte ben böyle birden fazla şeyle meşgul oluyorum tabi yoruluyorum ama keyif de alıyorum. İlk önce blog sayesinde tanıştığım, blogunu okurken keyif aldığım, yorumlarıyla beni hiç yalnız bırakmayan, zaman ilerledikçe çok iyi anlaşacağımızı ve birbirimizi seveceğimizi umduğum güzel insan Esra'nın Gezegeni blogunun sahibesi Esracığım yeni görüntümün fotoğrafını istemişti bu foto Esracığım için;


Hafta sonu anneannemizle keyif yaptık balkondan oyun oynayan çocukları izledik. Top çok ilgimizi çekti ve saatlerce topu seyrettik. Balkondan hiç ayrılmak istemedik. Çocuklara içimizden, "bekleyin beni büyüyünce ben de böyle oynayacağım" diye sözler verdik. Yürümeye daha çok heveslendik. Belki yürürüz umuduyla oturmayı bıraktık hep ayakta durmak istedik. Ayakta banyo yapmak, ayakta giydirilmek hatta ayakta yemek yemek için direndik. Bu aralar ayakta durmak en çok keyif aldığımız şey oldu. :)


                               
 Bir kaç gün önce 6. Hastalık diye bir hastalıkla tanıştık. Hastalık önce ani bir ateşle kendini gösteriyor. Ancak bu ateşin   neyle alakası olduğunu pek anlamıyorsunuz. Ben dişe yorduğum için sabah akşam bir ölçek Ateş düşürücü ağrı kesici şurup verip ince giyisiler giydirdim. Ateşli 2 günün sonunda tabi huzursuzluk da var cildimizde kırmızı benekler çıkmaya başladı. Fotoğrafta yüzümüzdeki gitmiş vücudumuzda kalmıştı. Doktora giderken ki kombinimiz bu şekilde. Hastalıkla ilgili ayrıntılı bilgi Tık Tık.              









Doktordan sonra babaanneye gittik ve ordan babamızla dışarıyı seyrettik.
                  







1 Mayıs işçi bayramıydı bize de tatildi ben de bundan mütevellit ne zamandır ağırlamak istediğim iş arkadaşımın ailesini davet ettim. Menü oluştururken de bloglarda gezinirken Fatoşca Tadlar blogunda  Paşa Lokumu tarifini gördüm hemen denedim ve sonuç mükemmeldi. Arkadaşıma bu güzel tarifi için çok teşekkür ediyorum...

Gerçekten başlıkla çok uygun tam Ortaya Karışık bir post oldu... Umarım okurken keyif alırsınız.

Sevgiyle...

6 yorum:

  1. Minik çok tatlı maaşallah bayıldım ona ben:)
    Paşa lokumuda harika görünüyor ellerine sağlık
    afiyet olsun

    sevgileR:)

    YanıtlaSil
  2. cnm benim ya güzel sözlerin için çok teşekkür ederim aynı şeyleri bende senin için hissediyorum saçlar çok hoş olmuş güle güle kullan cnm ben Alanya'da oturuyorum bu taraflara gelirseniz mutlaka GÖRÜŞMEK İSTERİM:)ÇINAR ve GÖKTÜRK de tanışırlar:) bebişte tam bir tosun paşa olmuş 41 kere nazar boncuğu ekliyorum hastalık atlatmışsınız çokkkk geçmiş olsun cnm paşa lokumunu çok severimmm görüntü süper Samsun'a sevgilerrrr:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm Alanya'ya yolum düşerse kesinlikle ben de görüşmeyi çok isterim. Göktürk'ün de Çınar'dan pek farkı yok hani. Her ikisine de 41 kere Maşallah diyelim bence :) Saçlarım benim de tam istediğim gibi oldu. Hastalık için çok teşekkürler basit bir hastalıktı ama ateşi fark etmediğinde havaleye kadar gidebilirmiş Allah korusun. Harika bir yerde yaşıyorsun benim için de bol bol denizin ve güneşin tadını çıkar. Alanya'ya sevgiler...

      Sil
  3. sedoşum çinarrrrrıııı yemek istiyorummmmm

    YanıtlaSil
  4. gel de ye teyzesiiiiiii :)

    YanıtlaSil