28 Haziran 2013 Cuma

Gecikmiş Post... Sevdoş da yuvadan beyazlar içinde uçtu...

Çok uzun zaman oldu buraya şööyle eni konu yazmayalı... Düğün koşturması, hayatın tatlı-zor yanları derken buraları epey bir boşladım sanki... Ama blogları okumaya devam ettim hep. Aslında yazacak o kadar çok konu birikti ki... Mesela Dossa artık emekliyor, tutunup kalkıyor ve tutunarak ilerleyebiliyor. Bu aralar biraz huysuz muhtemelen tekrar diş dönemine giriyoruz. Yavaş yavaş kelimeleri çıkarmaya başladık; "gel (del) , hadi (adi), anne, baba, dede, adda , eda (ada)" İsteklerini de "öööö" diyerek belli ediyor yani artık derdini güzelce anlatabiliyor. Pek hareketli olduğumuz için de zayıflıyoruz :( Ama anne sütünü hala bırakmadık çok şükür. En sevdiğimiz yerler masa altları. Bayılıyoruz oraya girip ev halkına ceee yapmaya. Bebekliğimde ben de çok girermişim masa altlarına oğluşum da bana çekiyor sanırım. Son zamanlarda da emziğimizi ağzımızdan alıp yere atıyoruz ve sonrasında kahkaha atıyoruz. Eve biri yeni geldiğinde onu kahkahalarla karşılıyoruz ki bayılıyorum ben buna. Bir de "anne,anne, anne " diye bir şarkımız var keşke onun o mırıldanışını size duyurabilsem. Bunu sadece oyuna fazlaca daldıysa yapıyor, kaç sefer çekmeye çalıştım makineyi fark edip bıraktı oynamayı.

Bu süreçte canımdan canı evlendirdik haziranın 14'ünde... Güzel bir düğün oldu, Sevdoşum çok çok güzel oldu, her şey harikaydı yani. En iyisi ben aradan çekilip sizi fotoğraflarla bırakayım...

Teyzemizin düğününde konseptimiz böyleydi... Çok mu sevimli olmuşuz, ne :)









Kına yakmadan gelin gitmez...














Vee güzel çiftimiz sonunda dünya evine girdiler... Tek duamız hep mutlu olmaları.

Bu arada düğünün sonlarında ben acile yetiştim yüksek ateş ve sıtma... Sanırım klimalar dokundu bir iğne ve ilaçla iki günde kendime geldim. Düğünün sonunu bu nedenle çok zor geçirdim...

Temmuz başında İzmir'e tatile gidiyoruz... Döndüğümde buralarda olacağım :)

Sevgilerimle...

4 yorum:

  1. ay cnm bnm ne dolu dolu bir post olmuş öncelikle tosuncuk pek tatlı olmuş:) gelin çok zarifmiş gelinlikte öyle allah ömür boyu mutlu etsin inş sende siyahlar içinde çok şıksın:)son anda hastalanmışsın çokk geçmiş olsun cnm kendine ve bebişe çok dikkat et çok öptm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim çok teşekkür ederim güzel yorumların ve dileklerin için sen de bebişine çok dikkat et olur mu :) ben de öperim...

      Sil
  2. Allah mesut olsun .Damat bey sizin
    yakışıklığı kıskanmadı mı ?
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim damat bey kıskanmadı aksine çok sevdi yakışıklının kendileri için bu denli özenli hazırlanmasını... :)

      Sil