17 Eylül 2013 Salı

KISA BİR ÖZET

Uzun zamandır yazamadım. Çok iyi bir blogger olamadığım konusunda kendimi sorguluyorum ama sanırım hayatın koşturmasına yetemiyor bünyem. Çok koşturmalı yaşamların insanı olarak bilirim ben kendimi ama bazen bir yerlerde takılıp kalabiliyor insan. Zaman zaman kendi kendime yazıyor olduğumun verdiği tuhaf bir duygu da var. Ama çok takılmıyorum buna. İsterim tüm takipçisi olduğum blogların yazarlarının düşüncelerini paylaşmalarını ama dedim ya ben ne kadar başarabiliyorum bunu? 

Küçük bir kendi kendi muhakeme yazısından sonra geçelim geçen günlerin özetine... Paşamın doğum günü çok güzel geçti. Her ne kadar benim hazırlık sürecimde huysuzluk yapıp beni bir hayli bunaltsa da ben onu doğum günü çocuğu oluşunun şımarıklığına verdim. Anneanne,Babaanne,Teyze-enişte, Hala ve çok değerli dostlarımızla çok güzel bir doğum günü geçirdik. Dedelerimiz aramızda olamadılar bir daha ki sefere diyerek onları da anlayışla karşıladık. 

Artık 1 yaşında olan Paşa 5 Eylül' de ilk adımlarını attı ve büyüdüğünü bize gösterdi. Gerek onun heyecanı gerekse bizim heyecanımızı keşke doğru kelimeyi bulabilsem de ifade edebilsem. 
Çınar Taha kaç yaşında ?  :=)









Sevgiyle...





2 yorum:

  1. cnm nerelerdesin ya?? maşallah çınar'a kocaman olmuş çok güzel görünüyorsunuz:) bu arada saçlarını mı kestirdin sen?

    YanıtlaSil
  2. canım işler çok yoğundu uzun bir süre. Toparladık neyse ki. Evet paşa kocaman oldu seninki de büyümüş. saçlarımı kestirdim canım Paşa ve saç aynı yolda yürüyemediler saçlardan vaz geçtim ben de ;)

    YanıtlaSil