24 Mart 2014 Pazartesi

Edoşum Beni Mimlemiş. İlk MİM'im ve çok heyecanlıyım...

Canım kuzenim Duruca Yaşamak bloğunun güzel sahibesi beni Mimlemiş ve ben de hemen cevaplıyorum sorularını...

1) NEDEN BLOGUNUN ADI..........?

Çınar'a hamileyken bir blog açmıştım Çınarın Gölgesinde diye fakat hamileliğin getirdiği zorluklar derken yarım kalmıştı. Daha sonra Çınarım doğduğunda ve biraz gelişim gösterip toparlak bir çocuk olduğunda annem O'nu severken "Dossa Dossa Dossa Ballı Dossa  " diye sevmeye başladı. Ben de Çınarın tüm gelişimlerini kaydetmek ve gelecekte de kendinin her bir anını görebilmesi için yeni ve devamlı bir blog açmak istedim ve daha güzel bir isim olamazdı.

2) EN VAZGEÇEMEDİĞİN KİTABIN ?


Bu kitabı seneler önce okudum ve hala zaman zaman hatırlarım. Okurken kesinlikle keyif alacaksınız mutlaka tavsiye ederim.

3) KENDİNLE İLGİLİ 3 DOĞRU 1 YALAN 

1. Konuşmayı çok seviyorum ve sadece konuşabileceğim insanlarla daha güzel anlaşıyorum. Sus pus insanlardan nefret ediyorum. 
2. Şu hayatta kıyamadığım tek insan "yaşlılar" ve "çocuklar" nedense her ikisini de birmiş gibi düşünüyorum.
3. Özgüvenim çok yüksek olsa da çabuk kırılabiliyor ve bunu maalesef asla saklayamıyorum. Politik değilim yani.

1 yalana gelince

* Zayıflamayı hiç istemiyorum kilomla çok mutluyum (!)


Canım kuzenim sana çok teşekkür ediyorum ve sanırım benim de üç kişiyi mimlemem gerekiyor. 

*çok sevdiğim ve mutlaka takip ettiğim canım arkadaşım Esracığım ( Esranın Gezegeni)
*Yine blogunu zevkle takip ettiğim minik Ada'nın güzel annesi (Ada ve Biz )
* ve son olarak yazılarını kahvemi yudumlarken büyük bir zevkle okuduğum Hayal Kahvem

herkese kucak dolusu sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder